Цела истина о попустима и продаји: откривамо тајне куповине ...

Нажалост, невјесте још увијек вјерују да је куповина вјенчанице с попустом могућа само у врло специфичном временском периоду када, из објективних разлога, потражња за декорацијама за вјенчање опада. У ствари, могуће је направити профитабилну куповину у било које доба године, укључујући и летње месеце - врхунац сезоне венчања.

Али за ово морате знати неке од нијанси које утичу на формирање цена. Сада ћемо покушати да разјаснимо питања о попустима и продаји у свадбеним салонима, као и да одговоримо на главно питање - када да купимо венчаницу из снова, да је купимо по најповољнијој цени.

Како фактор сезоналности утиче на понуду цена?

Топла сезона је најповољнија за венчање. Сам почетак јесени, касно прољеће, а посебно љето до очне јабучице, осликани су у календару фотографа вјенчања, презентера, фотографа и угоститеља.

Није заобишао ову особину индустрије и свадбених салона. Стога, са наступом хладног времена, када мирно влада у бизнису, велики играчи теже да привуку купце до профитабилностицене. Период од октобра до фебруара је уобичајено време за продају у свадбеним салонима. У овом тренутку, када тренутна сезона још није готова, а нова још није почела (ван сезоне), можете купити вјенчаницу на продају. То се прије свега односи на моделе из колекција одлазне године. Онда је најважнија ствар имати времена да добијеш хаљину својих снова.

Уосталом, продајни модел ће бити у ограниченим количинама, а попуст неће бити дистрибуиран по налогу нове хаљине. У том случају, произвођач ће морати поново да инсталира производ, ако је потребно, наручи потрошни материјал, привуче додатне ресурсе за рад по наруџби, што ће у коначници утицати на коначни трошак. По наруџби хаљина по наруџби (чак и из претходне колекције) је скупља, поготово ако је модел већ ван производње. Стога, није вредно одлагати куповину хаљине коју волите дуго времена, приликом ваше следеће посете, можда неће бити сигурно.

Батри свадебнаа одежда би Наталиа Романова
Свадьба "Фреиа" Наталиа Романова
Свадьба "Лоире" би Наталиа Романова

Зашто салон иде на снижење цијена, а не чека почетак нове сезоне вјенчања, која ће ипак доћи? Разлози за то су бројни, али главна су финансијске обавезе. Период ван сезоне не изузима од потребе да се плаћа месечна закупнина (80% свих салона за венчање)рад на изнајмљеним просторијама), наплатити плате запосленима и купити нове серије вјенчаница под уговором о бренду. Томе треба додати и текуће трошкове који се односе на одржавање кабине. Испоставља се да је стална потреба за расположивошћу обртних средстава присилила салоне да оду на ниже цијене у вансезони.

Свадьба "Ланеста Амандола"
​​
Бланцх веддинг дресс би Анна Кузнетсова
Свадьба "Ланеста Ебби"

Да ли је све тако јасно?

Не треба сматрати да је сезонски фактор једина прилика за куповину робе са попустом. Хаљине које се сматрају “покренутим” у овом салону и продају се без обзира на сезону највероватније неће бити одбачене. На примјер, у нашем салону, вјенчанице из колекције НАВИБЛУЕ БРИДАЛ и ЛУССАНО су у сталној потражњи од купаца у било које доба године и распродане су, немајући времена за вјенчање лутке.

Свадебнаа свадьба "Луссано Бридал Давина 16868"
Свадебнаа свадьба "Навиблуе Бридал Линда-16523"

Могуће је и обрнуто. Модел који купује салон из неког разлога није тражен међу купцима. У исто време, није ништа горе од осталих, једноставно се није уклапало у формат прославе, индивидуалне жеље или свет мода венчања преплавили су неки нови “бум”.

Свадьба "Доминисс Денис"
Свадебнаа свадьба "Доминисс Денис"

Таква хаљина може висити у трговини мјесец дана, два или чак цијелу сезону, и тако остати неостварена од стране већине невјеста. У овом случају, свадбени салон ће покушати да прода робу пре него што купи нову серију, чинећи значајан попуст на њу. А то се не мора нужно десити у одређеном мјесецу или у годишњем добу, па је вриједно периодично пратити понуде вјенчаних салона. Ко зна, можда ће овај модел бити савршена хаљина за вас.

Свадебнаа свадьба "Вицториа Сопрано Доминика"
Веддинг дресс "Доротеа" би Анна Кузнетсова

Потражња од купаца

Маркетиншка стратегија предузећа у великој мери зависи од понашања потрошача. Иста свадбена хаљина може да ужива у огромном успеху у једном салону и да буде потпуно непопуларна у другој, како кажу: "све зависи од руке продавца". Предвидети унапред да ли ће одређени модел бити тражен међу купцима, чак и са огромним практичним искуством у управљању салом за венчање, понекад постоје случајеви када се купују хаљине из нове колекције, које ће се дуго задржати на изложбеним луткама салона за венчања.

Свадебнаа свадьба «Фарлетта Фрањепани»
Свадебнаа свадьба «Фарлетта Фрањепани»

Дакле, оне хаљине које суиз неког разлога нису били тражени у одређеном салону, они ће се продавати по нижој цијени.

Свадебнаа свадьба "Фарлетта Петуниа"
Свадебнаа одежда “Фарлетта Лаурелииа”

Штавише, ова ситуација може настати не само са новим производима, већ и са потпуно "доказаним" моделима. Често се дешавају случајеви када се иза редова вјенчања или колекција налази ред волонтера. Одговарајући на журну потражњу, салон почиње да их купује у великим количинама. Али онда, баш као што се изненада појавило, интересовање невесте за ове моделе може нестати, и стога, хаљине се више неће добро продавати. У циљу реализације већ "спорих хаљина", салон ће бити спреман за значајно смањење цијена.

Веддинг дресс "Флаффи Астер" би Дариа Царлози
Свадьба "Обстинате Цхамомиле" Дариа Царлози

Цомпетитиве Енвиронмент

Вредност робе се одређује у складу са конкурентским окружењем. Другим ријечима, политику одређивања цијена једног салона за вјенчање намеће се другој, и обрнуто. Таква "зависност" од цене је карактеристична првенствено за салоне који се укрштају у асортиману хаљина и налазе се у истом граду.

Свадьба "Прециоса" Наталиа Романова
Веддинг дресс "Прециоса" би Наталиа Романова

Ретке су невесте да се одлуче за хаљину из првог свадбеног бутика. У доба Интернета постало је много лакше унапријед проучити асортиман вјенчаних салона, посјетити опрему, успоредити цијене и тако одабрати најповољнију понуду. Дакле, ако се у једном салону хаљина прода са великим попустом, онда ће у тренутној ситуацији одлагања и други салон бити присиљен да прилагоди своју политику цена. Невјесте то могу искористити како би значајно уштедјели на куповини дизајнерске вјенчанице.

Свадебнаа платьа "Ланеста Лумиа"
Свадебнаа свадьба "Ланеста Макко"

Продаја венчаница из прошлих колекција

Индустрија вјенчања се брзо развија и не овиси о модном тржишту. Има своје трендове, сезоналност, представе и изложбе. Већина брендова производи колекције једном годишње уочи нове сезоне венчања (фебруар-март). Међутим, сада за време кризе многи произвођачи производе додатну колекцију пре почетка вансезоне, како би задржали интерес за свој бренд и обезбедили наруџбине из салона. Осим тога, произвођач може имати неколико брендова и линија вјенчаница, чије издавање збирки се значајно разликује у времену.

Зашто је важно знати? То је по правилу пуштање нове колекцијепостаје потицај за ниже цијене за хаљине из претходне, што ће бити одлична прилика за купњу некада скупог производа са значајним попустом. Међутим, имајте на уму: најпопуларнији модели купују се у првим данима продаје. Да не бисте пропустили хаљину која вам се свиђа, препоручујемо да пажљиво пратите вести о почетку продаје.

Свадебнаа свадьба "Естелл" би Ева Уткина
Веддинг дресс "Магдалена" би Ева Уткина

Истовремено, појава нове колекције не значи аутоматско снижавање цијена за све хаљине прошле сезоне. На основу праксе нашег салона постоје модели за које потражња остаје висока већ дуги низ година и не зависи од издавања нове колекције.

Веддинг дресс “Алека” Ева Уткина
Свадебнаа свадьба «Алека» Ева Уткина

На пример, прави хит продаје четврте године у нашем салону у Валенсији је венчаница Монице Еве Уткине. С обзиром на растући интерес за свој модел, дизајнер га је издао у ажурираној верзији, нудећи избор од четири опције одједном: са кратким рукавом, са рукавом, са и без воза.

Свадебнаа свадьба "Моница" Ева Уткина
Свадьба "Моница" Ева Уткина

Дакле, не треба очекивати да ће се издати нова колекција свих хаљина из прошлих колекцијаОзнаке „Продаја“ ће аутоматски бити објешене. Нека ремек-дела венчанице остају тражена у сваком тренутку, без обзира на број хаљина у испоруци, сезону и друге факторе. Може бити непримјерено дати попуст таквим производима у салону с добром репутацијом, будући да иза њих стоји дугачка линија.

Када купити венчаницу?

Купити венчаницу у последњем тренутку је крајње несретан подухват. У овом случају, нећете имати времена за намјерни избор, потрагу за алтернативама и опремање хаљине у атељеу. Међутим, чак и ако је време тесно, не треба се узнемиравати. У асортиману добрих вјенчаних салона увијек постоји неколико опција које могу да се добију уз попуст, чак и на врхунцу сезоне вјенчања.
Свадебнаа свадьба "Фарлетта Касиопеа"
Свадьба "Фарлетта Сагитта"

На другом крају - након приједлога за одлазак у салон годину дана или више прије свечаног датума. Ово је непожељно, прво зато што ће се мода за боје, стилове и завршне обраде значајно мењати. И друго, током године невеста може да изгуби на тежини или, супротно томе, добије на тежини, што је често последица стреса пре венчања. Тада ће бити потребни додатни трошкови за опремање. Међутим, ако вас ова друга околност не плаши или вам се више свиђају бесмртни класици, него потрага за модним трендовима - можете наћи погодну опцију много прије данапрославе, и са веома атрактивним попустом.

Боље је започети потрагу за вјенчаницом унапријед, како би погледали стилове без журбе, испланирали тему вјенчања, процијенили стане хаљине и, наравно, одабрали најзанимљивију цјеновну понуду. Међутим, много тога да се укључите у потрагу, да повучете време до последњег и сачекате велике попусте, такође се не исплати. Најбоља понуда можда неће бити примљена, а хаљина вашег сна ће однијети друге невесте испод вашег носа.

Веддинг дресс «Хонеи» (Анна Кузнетсова)
Свадебнаа свадьба "Стар" би Анна Кузнетсова

Да резимирамо. Купите добру вјенчаницу уз попуст - прилично стваран. За то је боље изабрати салон за свадбу који се не налази у центру града, јер ће у овом случају цијена изнајмљивања собе бити мања и због тога ће и цијена хаљине бити мања. Најприкладнија опција за ово би била да контактирате велики свадбени салон, као што је Валенсија. У салону у Валенцији наћи ћете више од 5.000 свадбених хаљина. Многе хаљине су представљене искључиво. То значи да их нећете наћи ни у једном другом салону у Москви. Хаљине су врло различите, за скоро сваки укус у прилично широком распону цијена од 10.000 рубаља. Сваког месеца салон "Валенциа" даје невестама невероватну прилику да купи занимљиву венчаницу по посебној цени! За вас сте припремили најпрофитабилније и најлепше одеће!

Свадьба "Етел" Анна Кузнетсова
Веддинг дресс “Етел” би Анна Кузнетсова

Увек ћеш наћи прихватљиву хаљину по "укусној" цени - једноставно зато што је салону непрофитабилно да је задржи дуго времена. Поред тога, у вансезони, треба да будете посебно пажљиви: пад продаје подстиче менаџмент салона да започне период продаје и попуста. Међутим, куповину не треба одлагати у последњем тренутку. До краја "мртве сезоне" ако су цене минималне, онда се распон проданих хаљина не може похвалити разноликошћу. Не губите из вида хаљину својих снова!

\ т
Свадебнаа свадьба "Габбиано Цесса"
Свадьба "Габбиано Ињи"